Trendy marketingowe, które będą z nami na dłużej.

Z biegiem czasu obserwują, cały rynek od wielu to lat widzę, też ile to nowości się pojawia, z roku na rok w branży marketingowej. Jedne trendy znikają, tak samo szybko, jak się pojawią, jednak są takie, które z nami zostaną na dłużej. Postanowiłem też i stworzyć przez to takową to subiektywną listę Top 4 aktualnych ów trendów marketingowych, przez tą listę dowiesz, się między innymi co będzie, skuteczne w marketingu w najbliższym to czasie. Wybierałem też jednak takowe to trendy, które moim zdaniem są perspektywiczne w horyzoncie kilku to lat.

1. 360 stopni Coustomer Experience.

Ten trend jest, już bardzo widoczny a będzie jeszcze bardziej się nasilał. Firmy, które go też i zignorują, zostaną, bardzo w tyle.

Zbliża się ów czas totalnego to doświadczenia takowego to klienta. Już od kilku ów lat następuje taki o to odwrót od przestarzałego modelu marketingowego, który i wtedy tylko polegał na namówieniu klienta na kupno. W zamian za to nowoczesne i te firmy stawiają też między innymi na holistyczne doświadczenie takowego to klienta przed w tracie i po takim zakupie. Ważny jest tutaj też każdy to punkt styku od takiej to reklamy i social mediów , poprzez naszą stronę.

2. Autentyczność.

To jest kolejna takowa to odsłona. Wszyscy mamy już dość bezosobowych to komunikatów, a też i ciągłego to zachwalania danej firmy produktów. Język promocyjny sprzedażowy jest teraz zbyt sztuczny i przepełniony już sztuczkami i takowymi to trikami. Ludzie nauczyli się już taktyk takich o to marketingowych. Na przykład tutaj jest Black Friday.

3. Nowy model komunikacji.

Wraz ze zmieniającym się takowym to stylem życia, dominująca też i technologia i wszechobecnym internetem oraz też i wydłużeniem takiej o to ścieżki zakupowej to klienta zmienia się też i taki o to model komunikacji powszechnie obowiązujący model.

– A — przyciągnięcie uwagi.

– I — Zainteresowanie.

– S — Poszukiwanie.

– A — Zakup.

– S — Recenzje i opinie.

4. Interaktywna treść.

Czytanie jest męczące dla każdego współczesnego człowieka. Oglądanie już po kilku minutach staje się bardziej nudne. Coraz więcej osób szuka interaktywny kontent, które też i pozwoli im się zaangażować i współtworzyć taką treść.